Baile Átha Cliath

Cześć! W dzisiejszy poście zwiedzimy sobie co nieco stolicę Irlandii - Dublin. Który właściwie nosi dwie nazwy, druga z nich to taka jak w tytule "Baile Átha Cliath" (po irlandzku oznacza to "Miasto Brodu z Trzcinowymi Płotami").


Powiem Wam, że gdy tylko wysiadłam z samolotu zakochałam się w tym miejscu. Spodobał mi się klimat, ludzie, którzy są mega mili i uprzejmi. Nawet kasjerka w zwykłym sklepie prowadzi z Tobą wywiad, komentuje Twoje zakupy, żartując przy tym i pyta o samopoczucie. Naprawdę widzę przepaść między ludźmi w Polsce a w Irlandii. Jedyne do czego mogłaby mieć zastrzeżenia to pogoda, która zmienia się dosłownie, co kilka minut. 


Muszę się Wam przyznać, że to morze w Irlandii było moim pierwszym, które zobaczyłam i jestem totalnie zauroczona. Przyrzekam, że mogłabym siedzieć godzinami na tych kamolach i po prostu gapić się bezmyślnie. Nawet teraz kiedy piszę tego posta, myślę jak tęsknie za tym uczuciem. 


Lecz Dublin to nie same plaże... Klimat, który panuje w centrum jest po prostu niesamowity, jestem zakochana w barach, parkach, w ludziach, którzy na każdym rogu ulicy zaskakują czymś innym, jedni śpiewają, inni grają na czymś co nie zawsze można nazywać instrumentami, jeszcze inni tańczą. Wierzcie mi coś pięknego!




Będąc kiedyś w Dubinie musicie obowiązkowo zahaczyć o Temple Bars. Ja byłam tam w poniedziałkowy wieczór i było tak tłoczno, że ciężko było się w ogóle wcisnąć do środka. Ale warto, bo to miejsce jest niezwykłe!






Słowo daję, że The Green Gallery, obok Stephen's Green parku jest najpiękniejszą galerią jaką do tej pory widziałam. 



Podoba mi się architektura w Irlandii, przewaga kamienia, niskie domki, kolorowe drzwi i mega dużo roślin. Jak dla mnie wygląda to super. 



Johnnie Fox's to najstarszy pub w Dublinie, to miejsce jest po prostu tak mega, że aż trudno mi to opisać. Uwielbiam takie vintage klimaty. Oprócz Temple Bar, jest to moja druga ulubiona miejscówka.  




Komentarze

  1. Masz cudowne zdjęcia! Niesamowite miejsce, można się zakochać.
    Ps. Zmień czcionkę tytułu posta, bo jest nie czytelna i słabo się ją czyta!

    blog youtube(subskrybuj)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, aż chciałoby się tam być

    Pozdrawiam ciepło ! :)
    https://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Oglądając je, mogłam niemal poczuć klimat tego miejsca!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dublin jest piękny! świetne zdjęcia! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Jeszcze nie byłam, ale widzę, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwiedzenie Irlandii to moje marzenie, liczę, że kiedyś uda mi się je spełnić :)
    Cudowne, klimatyczne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ahhh Dublin! <3 cudownie tam! :)
    przepiękne zdjątka ! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. "
    We are the team from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below; they are a good read:

    1. Control Your Time With This Helpful Advice

    2.COVID-19 Circuit Breaker: What's Allowed and Not Allowed?

    3. Singapore's Solidarity Budget for COVID-19 Explained

    4. The Best Ways to Eliminate Blackheads

    5. A Culinary Cut Above: Fast Cooking Tips"

    OdpowiedzUsuń
  9. "
    A big holler from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Best Egg Tarts in Singapore

    2.Top 10 Slimming in Central Singapore

    3.Top 10 Spa And Massage Services In Eastern Singapore

    4.Top 10 Best Yong Tau Foo in Singapore

    5.Top 10 Best Zichar in Singapore"

    OdpowiedzUsuń
  10. "Good read and appreciate for sharing this.

    We are from Tropika Club Magazine
    To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please visit Tropika Club now.

    Some of the articles at Tropika Club Magazine would be:

    1. What's the Correct Order of Skincare?

    2. What's Most Effective for Wrinkles Under the Eyes?

    3. 7 Best Places to Buy Supplements Online in Singapore

    4. Expert Tips for Beautiful Long Asian Hair

    5. 7 Free things to do in Singapore "

    OdpowiedzUsuń
  11. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks. "

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne Notki