Favorites-podsumowanie miesiąca.

 Siemcia!, w końcu zebrałam się na posta podsumowującego ostatni miesiąc,którego mam zamiar pisać pod koniec każdego miesiąca. W tym wydaniu to będzie akurat wpis dotyczący wakacji, czyli posumowanie 2 miesięcy. Niestety, a może i stety rozbiję go na części.
Ale mam dobrą wiadomość, nareszcie napiszę coś, czemu od początku miał być poświęcony blog. Tak tak mojemu bazgraniu! Ale i nie tylko..
Zachęcam do czytania, bardziej oglądania dalszych części.
Obiecuję, że będę starała robić się tego typu posty wcześniej, a nie tak, jak teraz w nowym miesiącu 3 września(akurat moje ur.)☺

 1. Moje rysunki, wiem, że nie są nie wiadomo jak piękne, ale mam nadzieję, że choć troszkę wam się spodobają.






2. Favoritesy-rzeczy które zyskały moją sympatie i sprawdzają się w codziennym użytku.
#Part1 (włosy).

Uwielbiam ten szampon z Garniera, nie dość, że ślicznie pachnie, to włosy po umyciu, a przynajmniej moje wyglądają na bardziej odżywione i gładsze. Na prostownice z Remingtona , również nie mogę narzekać, bo sprawdza się idealnie. ♥

Jedwab z Marionu też przypadł mi do gustu. Olejek arganowy jest super włosy są sprężyste i lśniące najbardziej lubię moment gdzie część olejku, z nakładania na włosy zostanie mi na ręce, wtedy wcieram go w dłonie i są super nawilżone. Ostatni produkt to sprej termoochronny, o którym za wiele powiedzieć nie mogę, gdyż ciężko zauważyć efekty ale raczej sprawuje się dobrze. ♥

Komentarze

Popularne Notki