Mikołajkowo #1

Hej! Co tam u was ciekawego? :* Boshee już miesiąc nie było żadnego, nowego posta na blogu.. Z czego jestem bardzo niezadowolona, ale tyle się ostatnio dzieję, że nawet nie miałam czasu myśleć o czym by napisać. Jak każdemu wiadomo, w nocy myśli się najlepiej, muszę przyznać że brakło mi nocy nad rozmyślaniem nad tym tematem.
Ale wracając do tematu Mikołajek...


Te białe śliczności, które są absolutnie cudowne i cieplutkie dostałam od mojego 'Mikołaja' ♥

Tę sukienkę akurat kupiłam sobie sama, w bardzo atrakcyjnej cenie.


 Mikołajki w szkole..

 Wymyślono, że kto w danym dniu z okazji Mikołajek ubierze czapkę Mikołaja, będzie zwolniony z pytania. Pomysł okazał się bardzo dobry i naprawdę ładnie wyglądało, jak każdy chodził po szkole w czerwonym nakryciu na głowie.



Niedługo cz. 2 posta. Liczę, że obie wam się spodobają ♥



Komentarze

Popularne Notki