WELCOME IN 2017

Cześć Kochani! Muszę Was przeprosić za te długie przerwy pomiędzy postami.. Nawał obowiązków spowodował, że nie mam czasu nawet usiąść przed komputerem...
Dawno nie było jakiejś fotograficznej notki, z czego nie jestem zadowolona, ale postaram się to naprawić. 
Swoją drogą, nagromadziło mi się parę ciekawych zdjęć, które zamierzam dzisiaj pokazać. 


 Zimno, mokro, za oknem biało, ponuro, mroźno, taki obraz mam przed oczyma, kiedy przyjdzie mi wyjść na pole.. Jak już pewnie dało radę zauważyć, nienawidzę zimy. Myślę jednak, że nie jestem jedyną ciepłolubną osobą.. Przyznać się! Kto jeszcze nie lubi zimy? 


Mimo tych wszystkich rzeczy, przez które nie jestem fanką tej pory roku, są też takie, za które ją kocham. Mam ma myśli oczywiście piękne, można powiedzieć magiczne kadry! ♥








Piszcie, co myślicie o fotkach. Czy się Wam podobają, czy wręcz przeciwnie..  


Komentarze

  1. Piękne zdjęcia! Jaka cudowna pogoda:) i te widoki:) mhmmm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, słońce dodaje ciepłego klimatu do zdjęć. :D

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Malownicza ta tegoroczna zima!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjęcia! Zakochałam się w nich *-* na prawdę są mega!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia cudowne *_*

    https://agrafka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne Notki