B&W - MY INSPIRATIONS

Cześć! Kiedyś, we wcześniejszym poście B&W INSPIRATIONS obiecałam Wam, że zrobię własną sklejkę z najbardziej 'kolorowych' zdjęć. Tak, więc dzisiaj dotrzymuję słowa. Wszystkie fotki są mojego autorstwa, nie jestem pewna, czy moje prace oddały zamierzony 'tumblrowy ' efekt, aczkolwiek zapraszam do obejrzenia collage'ów.

Czarno-białe zdjęcia wydają się banalne, lecz przy obróbce wychodzi, jaki ciężki z nich kawałek chleba. Aby je doprowadzić do porządku, trzeba się nieźle przyłożyć. Oczywiście należy też zauważyć, iż nie każde ujęcie prezentuje się gustownie w dwutonie...
















Jak zawsze, proszę Was o pozostawienie opinii w komentarzu. Powiedzcie, też co myślicie o takim rodzaju notek. 


Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia, w dobrym guście. Bardzo podoba mi się Twoja praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    https://bijoch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zdjęcia są piękne a niektóre naprawdę wyjątkowe :)
    Świetny post myślę że muszę coś takiego u siebie zrobić !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Masz do tego oko 😍 Czym robisz zdjęcia? Kilka spośród Twoich zdjęć to prawdziwe tumblrowe perełki 💗 Mam nadzieję,że doczekam się kolejnych postów przedstawiających Twoja twórczość 😗
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety inspiracje nie chcą mi się załadować :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia :)

    https://agrafka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, efekt niesamowity!!

    Zapraszam do mnie i jeśli blog się podoba zachęcam do obserwacji, będzie i bardzo miło ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/bcaa-ile-po-co-jak.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czarni białe zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! Czasami więcej emocji, więcej życia możemy ujrzeć w zdjęciach czarno-białych niz kolorowych. Naprawdę super, podoba mi sie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Inspiracje jak najbardziej w naszym stylu! :) Uwielbiamy takie czarno-białe ^^ SUPER! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne Notki