Book Inspirations



Dzień Dobry! Dzisiaj szykuję się luźniejszy post, w którym przygotowałam dla Was kilka inspiracji odnośnie tego, co uwielbiam - czyli książek. Z doświadczenia wiem, że czasem jest tak, iż kiedy piszemy jakąś notkę, nie raz brakuję nam zdjęć. A dosłownie, pomysłu na wykonanie takowego ujęcia, aby przedstawiane przez nas dzieło, w dość przyjemny dla oka sposób prezentowało się na blogu. 
Czasem jest też tak, że potrzebujemy, jakiejś ciekawej fotki z udziałem książek, bodajże na Instagrama, lub jako dopełnienie pisanego przez nas wpisu. 
Nie wiem, jak Wy.. ale ja mogłabym godzinami siedzieć i przeglądać różnorodne inspiracje - w zasadzie na dowolny temat - w oczekiwaniu na objawianie, jakiegoś genialnego pomysłu, jak urozmaicić fotografię.


Kiedy piszę jakąś notkę, często robię to w ten sposób, że zdjęcia opisywanej przeze mnie książki, służą jako przerywnik między różnymi tematami w poście. Wiem, że nie tylko ja mam taki styl pisania, więc liczę na to, że moje inspiracje się komuś przydadzą, gdyż zamierzam robić ciut więcej takich wpisów. 


Komentarze

  1. Super te zdjęcia! Czyli super inspiracja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! :D
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :) dla książkomaniaczki jak ja to wspaniały widok :) a jeśli chodzi o inspiracje same w sobie- również lubię je przeglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne inspiracje! <3

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne Notki